Wirtualne zwiedzanie szkoły

Licznik odwiedzin

Odsłon : 748001
Zaproszenie do konkursu

Zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie

 

Samorząd Uczniowski ogłasza konkurs „Projekt Logo”  na wykonanie projektu logo naszej szkoły.

Podstawowym celem jest zaprojektowanie współczesnego sygnetu i logotypu szkoły:


II Liceum Ogólnokształcącego
im. gen. Władysława Sikorskiego
w Tomaszowie Lubelskim

Logo wykorzystywane będzie przez szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych.

Szczegóły i regulamin konkursu na stronie Internetowej  oraz Facebook szkoły.

Życzymy wszystkim Uczestnikom pomysłowości oraz satysfakcji z przygotowanych projektów.

Samorząd Uczniowski

REGULAMIN KONKURSU „Projekt LOGO”

 

1. Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Samorząd Uczniowski
II LO im. gen.  Władysława Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim.

2. Celem i przedmiotem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu szkoły wykorzystanego później do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych.

3. Warunki uczestnictwa w konkursie

· W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie oraz pracownicy naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.

· Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.

· Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.

· Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz szkoły oraz akceptacją warunków konkursu.

4. Forma prezentacji pracy konkursowej

· Projekt powinien składać się z dwu podstawowych elementów: sygnetu (symbolu graficznego), logotypu (graficznie przedstawionej nazwy szkoły).

· Logo powinno mieścić się w polu o wymiarach 15cm x 15cm.

· Praca konkursowa powinna zostać wykonana w technologii cyfrowej i zapisana
w popularnym formacie graficznym(GIF, JPG, PNG, BMP), nie powinna być skomplikowana pod względem graficznym i kolorystycznym.

5. Dodatkowe warunki i cechy projektu

· Praca nie może zawierać symboliki i treści obraźliwych, winna wzbudzać pozytywne emocje.

· Logo powinno być czytelne i łatwo identyfikowalne dla naszej szkoły.

· Przedstawiany projekt należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  , w okienku temat: „Projekt logo” zachowując poprawną formę redagowanego listu. Pracę konkursową należy dołączyć do wiadomości w postaci załącznika.

· Termin przesyłania propozycji konkursowych do 06.10.2019

· Uczestnik konkursu podaje swoje imię i nazwisko, klasę/stanowisko. Prace anonimowe, przesłane po terminie oraz nie spełniające powyższych warunków nie będą oceniane przez Komisję Konkursową.

6. Ocena i rozstrzygnięcie konkursu

· Zwycięski projekt wyłoni Komisja Konkursowa powołana przez Dyrektora Szkoły.

· Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest do 14.10.2019. Zwycięski projekt zostanie nagrodzony i przedstawiony społeczności szkolnej.